• Obniżka
Kombinezon Skórzany Jednoczęściowy Męski Dainese Adria 1PC Perforowany Biało/Czerwony
  • Kombinezon Skórzany Jednoczęściowy Męski Dainese Adria 1PC Perforowany Biało/Czerwony
  • Kombinezon Skórzany Jednoczęściowy Męski Dainese Adria 1PC Perforowany Biało/Czerwony
  • Kombinezon Skórzany Jednoczęściowy Męski Dainese Adria 1PC Perforowany Biało/Czerwony
  • Kombinezon Skórzany Jednoczęściowy Męski Dainese Adria 1PC Perforowany Biało/Czerwony
  • Kombinezon Skórzany Jednoczęściowy Męski Dainese Adria 1PC Perforowany Biało/Czerwony

Kombinezon Skórzany Jednoczęściowy Męski Dainese Adria 1PC Perforowany Biało/Czerwony

MĘSKIE KOMBINEZONY MOTOCYKLOWE JEDNOCZĘŚCIOWE
5 995,00 zł
4 196,50 zł
Zniżka 30%

Najniższa cena produktu 4 196,50 zł z dnia 28.03.2024

Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni

Kupując ten produkt możesz zebrać do 83 punktów. Twój koszyk da w sumie 83 punktów ktore mogą być zamienienione na kupon rabatowy o wartości 83,00 zł.

Rozmiar
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

Znalazłeś taniej?

raty credit-agricole

Adria łączy wszystkie kultowe cechy wyścigowe Dainese w skórzanym kombinezonie z alternatywnym designem. W całości wykonana z najwyższej jakości skóry bydlęcej.
Konstrukcja kombinezonu pozwala na maksymalną swobodę ruchów, dzięki ekskluzywnemu systemowi Dainese Tri-Axial na plecach i specjalnym skórzanym wstawkom, które gwarantują również ten sam poziom odporności na ścieranie, co inne warstwy skóry. Wstawki z XF Arrow, najnowocześniejszego materiału Dainese łączącego dużą elastyczność i wygodę z odpornością skóry, dla zwiększenia mobilności i całkowitego bezpieczeństwa.
Standardy bezpieczeństwa Dainese gwarantują ochraniacze z materiału kompozytowego na łokciach i kolanach, miękkie ochraniacze Pro-Shape 2.0 na biodrach oraz ekskluzywna konstrukcja pływającego ramienia z wymiennymi i konfigurowalnymi kompozytowymi ochraniaczami i aluminiowymi płytami. Metalowe naramienniki - znak rozpoznawczy Dainese i ekskluzywny patent - pomagają ślizgać się w razie upadku. Jest to istotna różnica w porównaniu z tworzywami sztucznymi, które zużywają się szybciej w wyniku ścierania, ponieważ mają większą przyczepność do asfaltu.
Wewnętrzna strona jest wykonana z D-Tec Racing Core, łatwo zdejmowana i z męczliwością prania, co gwarantuje optymalną oddychalność i komfort. Perforacja umieszczona w najbardziej strategicznych miejscach kombinezonu zapewnia optymalną wentylację podczas sesji organizowanych nawet w najgorętsze dni.
Adria została zaprojektowana z myślą o rywalizacji: system RSS 3.0 posiada szerokie podwójne zamki, mocno przymocowane do kombinezonu, a jednocześnie szybko wymienne. Aerodynamiczny garb jest zbudowany tak, aby pomieścić zestaw poduszek wodnych, dzięki czemu można zamontować zintegrowany system wodny opracowany dla wszystkich motocyklowych kombinezonów GP. System ten jest połączony z kompatybilnym kaskiem, co pozwala profesjonalnym zawodnikom na bezproblemowe picie na każdym etapie zawodów i gwarantuje doskonałe nawodnienie podczas wyścigu.
Dla jeszcze dokładniejszego prowadzenia motocykla, wewnętrzne boki kolan są wyposażone w innowacyjny system KGI, specjalne wkładki zapewniające dodatkową przyczepność, aby pokonywać nawet najbardziej ekstremalne zakręty z całkowitym bezpieczeństwem.

CHARAKTERYSTYKA
1 kieszeń wewnętrzna
2 zamki na łydkach z systemem Boots-in
D-Tec Racing Core: w pełni zdejmowany i zmywalny kombinezon wewnętrzny
Wymienne slidery kolan
KGI: Technologia Knee Grip Insert
Profesjonalny kombinezon z certyfikatem prEN 17092
Zestaw do ochrony i czyszczenia
RSS 3.0: wymienny system
Bezszwowe miękkie wkładki termoformowane
Torba

ERGONOMIA
Spoiler aerodynamiczny
Ergonomiczna konstrukcja kolana Arrow XF
Elastyczne wstawki
Elastyczna konstrukcja nadgarstków
Zamek błyskawiczny do zapięcia z przodu
Mikroelastyczny 2.0
Komfortowa konstrukcja szyi
Systemu mocowania buta
Trójosiowy elastyczny system na plecach

GŁÓWNE MATERIAŁY
Aluminium
Najwyższej jakości skóra bydlęca licowa
Tkanina bielastyczna S1
Skóra bydlęca Tutu

BEZPIECZEŃSTWO
Ochraniacze kompozytowe certyfikowane zgodnie z normą EN 1621.1 Standard na łokciach
Ochraniacze kompozytowe certyfikowane zgodnie z normą EN 1621.1 Standard na kolanach
Ochraniacze kompozytowe certyfikowane zgodnie z normą EN 1621.1 Standard na ramionach
Wymienne płyty aluminiowe na ramionach
Pro-Shape 2.0: miękkie ochraniacze certyfikowane zgodnie z normą EN 1621.1 Standard na biodrach
Bezszwowe aluminiowe płyty na łokciach

TEMPERATURA
Wstawki z tkaniny 3D-Bubble
Zlokalizowana perforacja
Wkładka Nanofeel® z obróbką jonami srebra


Adria combines all the iconic Dainese racing features in a leather suit with an alternative design. Entirely made from premium full grain cowhide leather, ready to face any challenge with the confidence of champions.
Its construction allows for maximum freedom of movement on the saddle, owing to Dainese's Tri-Axial exclusive system on the back and three-way stretch leather inserts allowing for perfect mobility while guaranteeing the same level of abrasion resistance as the other leather layers. Inserts in XF Arrow, the cutting-edge Dainese material blending great elasticity and wearability with the resistance of leather, for enhanced mobility in total safety.
Dainese safety standards are guaranteed by protectors in composite material on elbows and knees, soft Pro-Shape 2.0 protectors on the hips, and by the exclusive construction of the floating shoulder with replaceable and customizable composite protectors and aluminum plates. The metal shoulder plates - a Dainese hallmark and exclusive patent - help the rider to slide in the event of a fall and reduce the risk of dangerous rolling. This is a crucial difference from plastic materials, which wear out faster through abrasion as they have greater grip on the asphalt.
The inner side is in D-Tec Racing Core, easily detachable and washable, guaranteeing optimal breathability and comfort. Perforation placed in the most strategic areas of the suit offers optimal ventilation during sessions held even during the hottest days.
Adria was designed to compete: The RSS 3.0 system features wide dual compound sliders, firmly secured to the suit yet quickly replaceable. The aerodynamic hump is built to hold a waterbag kit, so that the integrated water system developed for all motorcycle GP suits can be fitted. This system is connected to a compatible helmet, allowing professional riders to effortlessly drink during any stage of the competition and guaranteeing perfect hydration throughout the race.
For even more accurate motorcycle handling, the inner sides of the knees are fitted with the innovative KGI system, special inserts ensuring additional grip to tackle even the most extreme bends in total safety.

CHARACTERISTICS
1 inner pocket
2 Zips calf construction with Boots-in system
D-Tec Racing Core: fully removable and washable inner suit
Interchangeable knee sliders
KGI: Knee Grip Insert technology
prEN 17092 certified motorbike protective professional Suit
Protection & Cleaning Kit
RSS 3.0: Replaceable Slider System
Seamless thermoformed soft inserts
Suit bag provided
Waterbag kit ready

ERGONOMICS
Aerodynamic spoiler
Arrow XF knee ergonomic construction
Elasticated inserts
Elasticated performance wrists construction
Leather zip-hook for frontal closure
Microelastic 2.0
Neck comfort construction
Suit to boot fastening system
Tri-axial elasticated system on the back

MAIN MATERIALS
Aluminum
Premium full grain cowhide leather
S1 bielastic fabric
Tutu cowhide leather

PERFORMANCE SHOCK
Composite protectors certified to EN 1621.1 Standard on elbows
Composite protectors certified to EN 1621.1 Standard on knees
Composite protectors certified to EN 1621.1 Standard on shoulders
Floating racing shoulder construction with replaceable aluminum plate
Pro-Shape 2.0 : soft protectors certified to EN 1621.1 Standard on hips
Seamless aluminum plates on elbows

TEMPERATURE
3D-Bubble fabric inserts
Localized perforation
Nanofeel® liner with Silver ion treatment

1513469A60
1 Przedmiot

Specyficzne kody

ean13
8051019258540

TABELA ROZMIAROW: ROZMIARY NIETYPOWE MĘSKIE (MOTO)

Rozmiary nietypowe: skracane (Shorter) "Conformato Version"

Rozmiar
[cm]
24 25 26 27 28 29 30
Rozmiar standardowy
46 48-50 52 54-56 58 60-62 64
Wzrost
161-165 165-170 170-174 174-178 178-180 180-181 181-183

Klatka piersiowa

89-95 95-101 101-107 107-113 113-119 119-125 125-131
Rękaw
53-55 55-57 57-58 58-59 59-60 60-61 60-61
Talia
81-87 87-93 93-99 99-105 105-111 111-117 117-123
Biodra
91-97 97-103 103-109 109-115 115-121 121-127 127-133
Nogawka od wewnątrz
73-75 75-77 77-79 79-81 81-82 81-82 81-82

Rozmiary nietypowe: przedłużone (Taller) "Conformato Version"

Rozmiar
[cm]
92 98 104 110 116 122 128
Rozmiar standardowy
46 48-50 52 54-56 58 60-62 64
Wzrost
177-181 181-186 186-190 190-194 194-196 196-197 197-199
Klatka piersiowa
89-95 95-101 101-107 107-113 113-119 119-125 125-131
Rękaw
Arm
59-61 61-63 63-64 64-65 65-66 66-67 66-67
Talia
75-81 81-87 87-93 93-99 99-105 105-111 111-117
Biodra
91-97 97-103 103-109 109-115 115-121 121-127 127-133
Nogawka od wewnątrz
83-85 85-87 87-89 89-91 91-92 91-92 91-9
Rozmiar DAINESE MOTO
TABELA ROZMIAROW: ROZMIARY NIETYPOWE MĘSKIE (MOTO)

TABELA ROZMIAROW: KOMBINEZONY MĘSKIE (MOTO)

Euro Alpha USA-UK Obwód klatki piersiowej Rękaw Obwód szyi Talia Biodra Nogawka (od wewnątrz)
44 S 34 86-90 56-57 36.5-37.5 74-78 88-92 77-79
46 S 36 90-94 57-58 37.5-38.5 78-82 92-96 79-80
48 M 38 94-98 58-59 38.5-39.5 82-86 96-100 80-82
50 M 40 98-102 59-60 39.5-40.5 86-90 100-104 82-83
52 L 42 102-106 60-61 40.5-41.5 90-94 104-108 83-84
54 L 44 106-110 61-62 41.5-42.5 94-98 108-112 84-85
56 XL 46 110-114 62-63 42.5-43.5 98-102 112-116 85-86
58 XL 48 114-118 62-63 43.5-44.5 102-106 116-120 86-87
60 XXL 50 118-122 63-64 44.5-45.5 106-110 120-124 87-88
62 XXXL 52 122-126 63-64 45.5-46.5 110-114 124-128 87-88
64 XXXXL 54 126-130 64-65 46.5-47.5 114-118 128-132 88-89
Rozmiar DAINESE MOTO
TABELA ROZMIAROW: KOMBINEZONY MĘSKIE (MOTO)

>POWRÓT DO GÓRY